Direct contact? Bel een coördinator.
Klachten en/of zorgpunten
Klik hier voor de klachten en of zorgpunten regeling.
Je kunt dat doen als je het gevoel hebt dat er (mogelijk) iets niet goed zou kunnen gaan in het functioneren van een mentor of een andere partij in de stichting (bijvoorbeeld door belangenverstrengeling, machtsmisbruik, of wat jou niet bevalt, of denkt dat verbetert kan worden). Of als je niet tevreden bent over het functioneren van de stichting en/of een mentor, die door de stichting wordt begeleid.
Wil je contact met één van de coördinatoren; klik dan hier.
Voor de gegevens van de klachtencontactpersoon zie hieronder:
Mw. Margriet Maris
Kantoor: Jericholaan 71A
30361 HC Rotterdam
Tel. 06 511 661 61
Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kun je terecht bij de Landelijke Klachtencommissie.
Zie voor meer informatie het document Regeling Landelijke Klachtencommissie Mentoren. Het Klachtenformulier Landelijke Klachtencommissie Mentoren gebruik je om de klacht bij de commissie in te dienen.